pátek 8. srpna 2014

Learn to fly

Když jsem poprvé zjistila, že letíme do Egyta napadaly mě takový ty myšlenky jako většinu lidí: pyramidy, horko, špatná voda...
Jenže u mě se k tomu přidal ještě strach z poškození, či pádu letadla (do téhle doby jsem nikdy neletěla a když pár dní před naším odletem na Ukrajině sestřelili letadlo, moc odvahy mi to nepřidalo), z toho, že se nedorozumím (protože moje angličtina je na dost nízké úrovni) a bylo mi líto, že s náma nemůže můj nejmladší brácha (mamka zjistila, že má propadlý pas 4 dny před odletem a na rychlopas by ho nevzali).
Jako hlavní pocit u mě převažovalo něco ve stylu: Ó můj bože!! My poletíme do Afriky!!
Každopádně i přes to, že po dosednutí na zem mi bylo vždycky špatně od žaludku, se mi to moc líbilo.
Nejlepší rozhodně byly ty pohledy na mraky atd.
A Africká krajina (většinou pouště) toho mají z té výšky mnoho do sebe!
http://www.youtube.com/watch?v=1VQ_3sBZEm0 (na tenhle klip jsem myslela během letu :D )

  Tyhle fotky jsou už z našeho odletu. Fotil je můj taťka protože seděl u okýnka (který bylo   mnohem čistější než při našem příletu).  
  Tyhle fotky se staly jedněmi z mých nejoblíbenjěších, protože já z nějakého    zvláštního důvodu miluju Africké země.  A pohled na hory a ten písek z letadla byl prostě úžasný! :)


    Tyhle už jsem fotila já. Přesedli jsme si když taťkovi spadla krytka od foťáku.



    PS: Musím ty letadlový fotky doplnit i nějakýma Egyptskýma, protože mám tolik fotek, že by   se mi do dvou článků nevešly a nemám tolik fotek z letadla aby zaplnily jeden celej :)

  Takhle vypadala jedna část našeho hotelu :)

  Při příjezdu nás uvítal takovýhle západ slunce.
  To tam zapadalo poměrne brzo - zhruba mezi 18:00 - 18:20.

    V průběhu jsem si pak počkala i na východ slunce. Ten byl krásný. 
  Slunko se nad moře vyhouplo jen za 7 minut a pak postupně stoupalo výš a výš.


Žádné komentáře:

Okomentovat